När man tror man är Tarantino

Söndagen blev en riktig komasöndag. Visst, jag sorterade in lite plattor där dom skulle vara, och visst, jag dammade lite pliktskyldigast i bokhyllan bara för att ha känslan av att ha gjort något vettigt.

Lördagkvällen tillbringades hos Hilda och Johan som nu flyttat in i krillan. Minnesgoda läsare minns att jag i januari var på
bartömning i Fredhäll. Tydligen hade vi inte gjort nåt bra jobb. För det fanns sprit kvar som vi fick jobba oss igenom. Mycket snack blev det om gamla Hilda  (singel) och nya Hilda (sambo) den gamla Hilda skulle till exempel inte kunna ha en fest i melodifestivaltider utan att hennes minimala 12 tummare hade vart på med ikopplade datorhögtalare. Nya Hilda hade inte ens en TV (jodå, i sovrummet, men det undvek vi, tvn var ändå avstängd). Gamla Hilda hade dansat på bordet, den nya var mer sansad, gamla Hilda hade haft smågodis framme, den nya bjöd på After Eight! Shit pommesfritt! Man blir gammal av att bli sambo! :-) Vi kom dock aldrig fram till om nya eller gamla Hilda var bäst.

Tidigare på lördagen hängde jag en del med TP, dels för att köpa tyg till kuddarna i vår båt, och dels för att snacka lite om Ztarmesajten och om hur vi ska marknadsföra den! Tänk er två killar i en tygbutik. VI kände hos helt borta inne på tygvaruhuset ute i Sickla. så borta att vi gled in på Jysk och köpte tyg (till en tredjedel av priset) och sen var tvungna att glida in på PCcity bara för att det fanns där!

Har ni märkt att jag slänger om det här inlägget som en quentin tarantinofilm? Jodå, sån är jag idag, så därför har vi kommit bort till Fredagen nu! Jodå, det var en sån med, den började hemma hos Lisa där vi firade att hon håller på att få nytt jobb och fortsatte på Lemon bar. Lemon bar är en gammal favorit, nu har de byggt ut lite med ett dansgolv i källaren och en ny bar. Inte helt lyckat tycker nog vi old school lemonbar besökarna... Vart var alla glada gamla stammisar? Läskigt ju!

Sådärja, måndag idag ja, ryktet säger att jag ska ta en fika med jasmina idag, ska bli skoj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback