Rambo och Miami!

image155Kommer ni ihåg Switek? Killen med det ulliga håret högst upp på den här bilden. Han brukade få sitta i avlyssningsvanen tillsammans med den andra killen som är längst bak i bild samtidigt som Sonny Crocket och Tubbs sprang in och gjorde dom coola grejerna i Miami Vice! Vet ni vad han och stjärnan från CSI miami David "vrid huvet och väs" Caruso har gemensamt?
image156Jo båda hade roller som deputys i den första Rambofilmen, First Blood! Hur sjutton hamnade dom i Miami sen? Är inte det nåt man går runt och funderar på? Och när vi snackar David Caruso, Om jag färgade håret rött, skulle inte jag kunna få en roll som hans stand in i CSI Miami?
image157Jag har coola solbrilllor, uppknäppt skjorta, kavaj, och vrider huvet riktigt häftigt, eller hur? Fast jag fick ju förstås ingen roll i First Blood.Fast jag kan väsa som Sly, They draw first blood.

Kommentarer
Postat av: Christofer

Ser att partystassen för lördagen är klar!

2008-03-14 @ 17:02:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback