Skit inte där du äter!

Uppmanar Aftonbladet idag, eller nåja, dom tipsar lite om vad singlar runt om i europa går igång på. Gemensamt verkar vara att singlarna inte gillar att vara singel. Inte så konstigt kanske med tanke på urvalet i undersökningen. Dejtingsajtens Parships besökare. Krävs väl ingen einstein direkt för att haja att dom som reggar sig på en dejtingsajt inte är helt förtjusta i singellivet.

Lite kul är det dock att se vad som funkar utomlands. I spanien gillar dom inte utlänningar,  så dit ska man inte dra (sorry alla tjejer som kärade ner sig i mörkögda Juan på Mallis 93) i tyskland ska man vara bestämd (surprise) och i österike på tid (ännu mera surprise). Holländarna vill ha det glatt och gillar inte besserwissrar enligt undersökningen. Bullshit säger jag som bott i Holland, det är ju ett land fullt med besserwissrar som alla ser Holland som universums medelpunkt, man kan ju fråga sig dock om dom nu är så smarta varför dom valde att dika ut det regnigaste området i Europa och bosätta sig där med sina kossor och träskor...

Och apropå romantik, i torsdags när jag kom hem från jobbet så hade jag en balkong hemma, (inte direkt nån jätteöverraskning, har haft en balkongdörr i en månad) igår monterade dom dörrhandtagen så nu kan jag komma ut på den också. Den känns, sina blygsamma 1,40x2,30 meter till trots som ett litet salsgolv.

Nu får det gärna bli sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback