Jag sticker inte under stol!

DSC00796.JPG
Jag sticker inte under stol!
Jag tänker inte sticka under stol med att jag gillar hela curryketchup. Tyvärr har den det senaste året varit helt omöjlig att få tag i.
Jag har letat på willys, vivo, konsum, citygross, ica, ja till och med på nätet!
Ketchupen har varit spårlöst borta till idag. På vägen hem från föräldrarna stannar jag till på ica kvantum i kungens kurva för att köpa mjölk. Och vad står där då, på gränsen mellan kolonial och djurfoder? Jo en hel pall av det röda guldet! Och till ett kanonpris! Gissa hur många jag köpte?!

Kommentarer
Postat av: Victoria

Seriös gissning, 4 st (mer får du knappast plats med i din lilla kyl:)..

2008-02-26 @ 09:50:07
Postat av: Christofer

Thomas; vi ska alltid ha hela curryketchup hemma!!

2008-02-26 @ 09:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback