Vad är väl en helg i Skara?

Inte mycket kan man tycka. Men när Christofer ska gifta sig så vore det väl skam om det skulle vara svensexa utan mig! Så i helgen satte jag mig i riskokaren och kokade ner till Skara. Ska inte gå in allt för mycket på vad som hände här i bloggen. Men i korthet kan väl sägas att efter att vi kidnappat C (och fick en 6 åring att börja gråta) fick han dra in stålars på torget i Skara genom att sälja grönsaker, för pengarna köpte vi kläder som han sen gled runt i och bland annat drog av några låtar tillsammans med högstadiekidsen i  Skara musikskola. Eftersom Kinnekulle ligger i närheten så begav vi oss upp bland tomtar och troll för lite femkampsaktiviteter (som visade sig vara 18 grenar, inte fem, men vad gjorde det, jag var ju på vinnande laget!) Därefter en delikat middag innan en vedeldad bastu intogs med buller och bång.

image123

Christofer ja, vi bodde ihop under en termin i Holland, och fortfarande är det så att han är den enda jag bott ihop med, och jag den enda han bott ihop med (innan han träffade sin blivande fru, Viktoria). Bröllopet går av stapeln sista helgen i september och yours truly har blivit signad som toastmaster. Något vågat val med tanke på att den blivande bruden aldrig har träffat mig... men det ska nog gå bra. För brudparet!

image124

Fler bilder kan ni hitta på facebook, sök på Christofers Bachelor party.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback