Tidiga morgnar!

Den här veckan har jag kommit upp strax efter 6 varje morgon vilket lett till att jag måndag-tisdag var på jobbet redan 20 minuter i åtta. Sjukt tidigt. Imorse bestämde jag mig för att göra nåt åt saken och gick och träna innan jobbet. Vi har gym på jobbet, så man önskar att de gamla stämpelklockorna funnits kvar, då hade man haft ett skönt flexsaldo mot slutet av månaden! Trodde i min enfald att jag skulle vara själv på gymmet vid sjutiden när jag anlände. Men icke sa nicke, tre vattenfallpensionärer satt och stånkade bland maskinerna.

Hur kommer det sig att pensionärer alltid (?) är så morgonpigga? Kan det vara så att ett liv i ekorrhjulet krashar morgonsömnsklockan så pass mycket att man från pensionsålder och framåt kommer vara uppe med tuppen! Snacka om arbetsskada! Jag kommer vilja sova när jag blir pensionär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback