Bilar!

Råkat ur för den här rackaren nån gång? Bilar, med chocklad, inte alls gott kan man tro, och inte alls gott de 2-3 första bilarna. Men sen är man fast, dom är beroendeframkallade som få. Den mörka chockladen som smälter i munner samtidigt som man tuggar på en seg, syntetisk massa. Hjälp mig! jag är Hooked! Och dom finns bara under en begränsad tid! Vad göra!image128

Har ni förresten gjort ett besök på bilarnas hemsida? Gör det, och kolla in bilmuseumet. Lite småskoj får man allt säga. Adressen? Gissa! Litar på att du som läser det här är hyffsat självständig, me jag väl avslöja så mycket att du måste kunna stava till Ahlgrens och bilar, samt lägga ihop de två för att få fram rätt adress! Lycka till!

Bil ja, är ju på väg att sälja riskokaren, om tre veckor (om man ska tro ford, vilket man nog inte ska göra) så kommer min nya Focus inrullande över landets gränser och ner i min fika, eller nyckeln lär hamna i fickan åtminstone! Nån som behöver en riskokare, lite svår lär den bli att sälja med de parkeringsskador den fått sig till livs under tiden i min ägo. Att vinterhjulen dessutom är inlåsta i syrrans garage, och hon är i Thailand fram till 10 oktober gör ju inte saken lättare.

Men först ska jag och riskokaren få åka på en sista utflykt. Ner till göteborg och Christofers bröllop. Ska bli sjukt kul, inte bara för att jag ska få träffa hans blivande fru, Viktoria, för första gången, utan också för att jag ska vara toastmaster, och få hänga lite med Klaus och David som flygs in från Tyskland respektive England.

Vågat drag förresten att låta mig vara Toastmaster eftesom den blivande frun aldrig träffat mig. Men hon lär, förhoppningsvis, bli positivt överraskad - eller nåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback