Baksmälla är bluff!

Jag har genomskådat baksmällan! Det är en bluff, en fake, en, jag vet inte vad! Det är inte spriten som är boven utan sömnen, eller snarare brist på sömn!

Gick båtvakt med TP inatt, att gå runt och titta på båtar mellan 23-05 är väl sisådär skoj. Och ännu tråkigare idag, idag känner sig kroppen sjukt bakis. Jo inte huvudet då, men resten svarar ungefär som att jag druckit 12 öl och några shotsbrickor! Hela problemet torde således vara tröttheten, och inte spriten!

Så gå inte på det där med att du har bakismage, benen är som spagetti med mera, det har inte med spriten att göra, sov istället!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Kaninget annat än hålla med... Vet inte hur många gånger jag har gått på krogen nykter, och ändå varit den enda i sällskapet som varit bakis ?! Illa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback