Pastorn - nu med nytt fordon!

Var och hämtade min nya bil i morse. Lite skillnad med en ny bil med lite mer hästar jämfört med min gamla riskokare. Inte riktigt koenigsegg, men definitivt mer drag i gasen än riskokaren. Och även om bilen har fjärrstyrd stereo, farthållare, AC och kom med en gps så har jag gett lite avkall på bekvämligheter från förra kärran. Har numera inget lyxigt solglasögonfack, och passagerarna i baksätet får gott handveva ner rutorna. Annars känns den som lite mer gedigen än riskokaren. vilket jag förståss inte borde säga eftersom jag nu ska sälja den gamla kärran.

Första låten ja, det blev Timbuktu och  Chords som fick äran med  sköna gunget "Bra bra" från Timbuks senaste alster. Därefter följde The Killers och Mr brightside. också en grym låt.

image133


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback