Inga kort

Jag har slutat ta kort när jag festar. Vet inte vad det beror på, jag har en låda full med digitalkameror hemma, men inte fan tar jag några bilder ändå. Måste bli ändring på det. Har haft en skön helg, först lemon bar med min granne Jens och hans polare Caroline i fredags, lördagen tillbringades i nya bilen, nu är den godkänd av föräldrarna också. Testade GPSen också, den hittade i och för sig hem till föräldrarna i Rönninge, men den tog inte direkt närmaste vägen när jag väl kommit av E4an. Nåväl, kom fram ändå, visserligen med 3 km extra på mätaren, men vad sjutton, det är ju kul att köra bil! Passade på och tanka också, det är en skön känsla att tanka i 50 liter drivmedel och notan hamnar på under 400 spänn! Nu får jag väl i och för sig tanka lite oftare, men det är skönt att slippa tanka för 600 spänn, det känns mer än 400 även om det lär jämna ut sig mot slutet.

I lördags tog jag några öl med Lisa först innan jag möte upp Elin och drog hem till Martin som hade födelsedagsfest. När vi kom dit vid niotiden hade Martin redan hållt igång i 7 timmar. Hur orkar han? Klockan halvfem på morgonen när jag drog därifrån var festen fortfarande igång. Och nån gång under söndagen ringde martin och frågade om jag inte ville fortsätta festa. Jag var dock i tillståndet "grymseg" då så det fick vara.

Nästa lördag kör vi husfest. Då ska jag ta kort! Lovar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback