Glad midsommar!

Glad midsommar!
I och för sig tveksamt om ägaren till cykeln här bredvid tycker midsommar är så himla glad! på nåt sätt har nåt stort och hårt (bil?) lyckats ta sig upp ovanför stolpen han låst fast hojen vid och ramponerat den. Kolla in däcken på cykeln! Påminner om en kille TP och jag såg i Rom som hade knälederna åt fel håll när han krop omkring på marken.

Midsommar ja! Om en halvtimme drar det iväg söderut, Gålö hos Cathy och Mathias, fick precis reda på att vi kommer fylla Dannes bil till bristningsgränsen. Förutom Danne, Tp och undertecknad hänger även TPs två systrar med. Ska bli skoj. Dom är det det nästan lika bra drag på som på storebrorsan!

Sjukt mycket som har hänt på ett år, förra midsommar hängde jag uppåt norrtan med kompisar 2.0, i år har jag bara sporadisk kontakt med det gänget. Då drog jag och Tengin till Rhodos dagen efter midsommardagen, i år skulle det aldrig hända. Tengin litar inte riktigt på mig sen jag drog ett lite väl avancerat aprilskämt för han med början i mitten på mars. :-) Istället blir det kompisar 1.7 jag hänger med i helgen, och kompis 1.1 som jag drar iväg med söderut om en vecka. Det kommer mer info om den resan, men så mycket kan jag säga att nästa fredag drar vi till frankfurt, stannar en helg, flyger därifrån direkt till Mallis för 6 galna dagar i Magaluf. Eller som engelsmännen säger, Shagaluff... ska bli knäppt!

Sådrja, rapport om midsommar kan mycket vl komma om några dar!

Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilken kompis är jag då? 0.1 eller...?

2007-06-25 @ 15:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback