Vintersol!

Efter att i två dar i rad styrt min dagliga promenadväg över söder valde jag idag att gå norrut. Knallade upp mot vasastan och hamnade på lite konstiga omvägar i krokarna runt karolinska institutet. Helt nya marker för mig, där fanns det, förutom en massa fakultetsbyggnader såväl villor som bostadsrätter! Tänk vad man får se när solen lyser och man är ledig om dagarna! Jag fortsatte bortåt efter KI och gick hem via solna. Hade solen i ansiktet hela vägen ner mot Karlberg, Grymt nice, det är så här vintern ska va! Ett par slalomskidor under fötterna och jag är born again som man säger over there!

Gårdagkvällen var det fullt hus här hemma, TP, Mats och Per var här och käkade skräpmat och snackade webbsideutveckling. Nu lutar det åt lansering av projektet den 24 februari! Ska bli kul att se om vi kan hålla det datumet. Vad projektet går ut på? Att ge allmänheten möjlighet att ladda upp musikvideos för allmän beskådan och bedömning. Mer information lär följa inom kort!

Kommentarer
Postat av: KI-Kristina

Hör av dig nästa gång du beträder mina marker - så bjuder jag på lunch på Medicinska Föreningen! Kram från KI-Kristina

2007-01-25 @ 08:57:25
Postat av: Revend

Det ska jag komma ihåg! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback