Step one! On the block!

63816-83
Döm om min förvåning när det idag under min promenad runt kungsholmen plötstligt dök upp ett gammalt pojkbandsalster nyligen genomdansad av mig och
Sara Mikaela på förfest! Sånt är konstigt. Senast jag uppdaterade musiken på min Ipod var förmodligen strax innan jag drog på rockkryssning i oktober. Har Step by Step legat där och väntat sen dess?

Det lär inte bara vart jag som blev fövånade, även de jag mötte borta vid rålis måste funderat på vad jag hade i lurarna. Det är svårt att inte ta några extra danssteg när en bra låt pumpar i lurarna! Ni som var med på kuldagen vet nog ungefär hur det kan ha sett ut! Ni får dock tänka bort Sara Mikaela, hon fanns inte att finna runt rålis. Så en gammal dam fick bli min danspartner istället (nåja, hon såg mest rädd ut)

För er som var med på juldagen och som undrar hur sjutton jag fick ihop stegen... Ta det lugnt bara, jag har en kort men intensvi bakgrund som showdansare från min tid i Holland. Vi genomförde en föreställning, som födelsedagspresent till de som fyllt år just den veckan. Koregrafin sattes ihop av Raphael, med bakgrund som manlig strippa i brighton typ, och de andra dansarna var tre franska tjejer. Låten den gången var nån backstreet boys låt, men alla pojkband dansar ju likadant! Eller hur?


Har för övrigt vart och klippt mig idag, om jag bara färgar håret lite så tror jag att jag är rätt så lik Jordan, tror det är han som lutar sig lite förföriskt framåt på bilden!

63816-82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback