Påbörjad/avslutad

Idag har jag förhoppningsvis påbörjat nåt nytt, och avslutat nåt gammalt. Var på anställningintervju i morse på en av sveriges större advokatbyråer (verkar inte vara tjänsten som Benny trots allt) . Kändes som ett jobb som skulle passa mig grymt bra! Nu får vi bara hoppas att de också tycker att jag är som klippt och skuren som projektledare/webredaktör hos dom! Alla tummar kommer hållas!

Efter intervjun tog jag en tur på stan innan jag gick förbi mitt gamla jobb för att lämna tillbaks lite nycklar med mera. Förmodligen var det en av de sista gångerna jag besökte stället. Och jag sörjer inte direkt! (förlåt ni som jobbar kvar, men er kan jag alltid träffa annars). Dessutom visade det sig att min exkollega Mare spelar volleyboll med killen vars tjänst jag var på intervju på under förmiddagen. Mare hade redan hunnit ringa honom och lobba lite för mig! Kändes bra!

Efter en fika på Upper Queen Street med Mare drog jag mig sen hemåt K-holmen igen, med en känsla av hopp. Jag vill ha det där jobbet!


Kommentarer
Postat av: Emmy

vilken blind-date! DEN DU! säg tid o datum =9


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback