Festa överallt!

Har bestämt mig för att om jag nånsin blir leadsinger i ett coverband så kommer Treats Party All Over bli den rökaren som jag drar igång publiken med! Helst ska man också se ut som Treat då! Läge att spara hår och försöka komma i spandexbrallorna alltså, eller vad tycker ni? Svårt att tro att Robert Ernlund, sångaren i Treat fyllde 50 strax innan jul när man ser hur vital och moderna de är! Och för er som trodde att skumpasprutandet uppfanns av några överklasskids i saint tropez.. Kolla in sisådär 2.40 in i videon.

Vilken grymt fin dag det har vart idag! Efter att ha träffat coachen på förmiddagen så blev det en snabblunch vid stureplan och sen ut i det fina vädret för en längre promenad! Solen står så lågt så man får liksom bestämma promenadväg efter vart solen kan tänkas lysa! Party all over dundrade i mina öron mer än en gång!

Jobbsökarmässigt så känns det som det börjar rulla lite nu, var och snackade med en konsultfirma igår, och i morgon så ska jag ta mig ett snack med Adecco för att snacka om en webbredaktörstjänst. Kul att få gå på lite intervjuer. Hoppas på svar från Advokatbyrån den här veckan också, hålla hålla tummarna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback