En gyllene kväll för dubbeltompa!

Istället för att gå den "obligatoriska" sunkhakssvängen på söder så drog TP och jag igår in till stan och hamnade i kön till Golden Hits. Framför oss i kön i det norrlandsliknande snöfallet stod "Anders 45" från Gällivare. Anders trodde inte sina öron när han förstod att det var två Thomas bakom honom i kön! Hur kunde detta va möjligt? Hur stort är egentligen Stockholm!? Vilken händelse! Vänta tills grabbarna hemma i Lappland skulle få höra det här! För att fira händelsen bjöd Anders på öl när vi kom in.

Varken jag eller Tp var sådär jätteintresserade av att hänga med Anders så vi började snabbt prata med två förortstjejer som även dom var övertygade om att vi drev med dom när vi presenterade oss som "Thomas" och "Thomas". Ska det vara så djävla svårt att förstå att varannan unge en gång i tiden hette Thomas? Eller finns det nån lag som säger att folk med samma namn inte får vara kompisar?

Eftersom klockan var sent när vi landade på Golden så tog det inte många timmar innan ljuset tändes och vi skickades ut på kungsgatan igen! Väl ute så bestämde vi oss för att fortsätta vårt gyllene tema och gled in på Värdshuset gyllene bågen! Där gjorde jag succe med en för tillfället anlagd västsvensk överklassdialekt á la Harald Treutiger (Åkäääj). Döm om vår förvåning när även Tex buksåger, likaså Tengins vän Markus gled in och sa TJAAAA smått överförfriskad. Honom hade vi inte sett sen nyår (förutom på bild då)

Och jag vidstår mitt tidigare inlägg. Rosa helikopter är sjukt bra! Frågan är om inte det är en bättre partylåt än Europes Open your heart!

Kommentarer
Postat av: fredhäll

Thomas mig hit o Thomas mig dit...ha ha ha ha ha=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback