Dansa sig igenom frekvensbandet

Torsdagkvällen blev grymt najs. Jag och Anneli hade planerat att gå ut och ta ett glas framåt kvällskvisten. När jag var på väg upp mot fridhemsplan där vi skulle mötas upp så ringde Anneli och föreslog att vi hoppar krogen och dricker vin hemma hos henne istället. Det blev en grymt trevlig kväll, vin snack och dans. Japp, dans, framåt midnatt började vi mixtra med radion och försökte hitta lite skoj musik, det slutade med att vi dansade oss igenom frekvensbandets olika stilar. Nånstans på 107.1 slutade vi och försökte oss på jitterbugg. Då började det kännas att jag inte är purung längre. Men kul hade vi! Nån gång vid ettiden halkade jag hem ner till kungsholms strand igen. Fler såna kvällar till folket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback