2007! Nu kör vi!

Ojojoj! Vilken nyårsfest! den hade nästan allt, förutom möjligtvis ett rejält svartsjukedrama och vild sex! Men men, man kan inte få allt och det ena ger ju ibland det andra!

Undertecknad, Tex och Tengin hade dragit ihop ett skönt gäng för lite galej i Tengins exklusiva stadshagsvåning. Lyan fylldes snabbt av runt 30 partyglada nyårsfirande, och trots varningar om motsatsen så gick inte all mat åt! Nåt som gick åt i en rykande fart var däremot bubblet vi inhandlat! Tur att vi hade ett litet extra lager med bubbel i bakluckan på min riskokare som stod parkerad i närheten.

Tolvslaget firades med en Revend som bestämt sig för att pussa på samtliga gäster. Tjejerna på munnen och killarna på kinden. Vet inte om det kan ha blivit fel nånstans, ber om ursäkt isåfall, var inte meningen att pussa på kinden tjejer!

Med tanke på all dryck som intogs var det lite märkligt att det var Tengins vitrinskåp som däckade först med glaskross som följd. Inte konstigt blev festen inte riktigt detsamma efter det (runt två sådär) och gästerna började troppa av. På vägen hem såg jag att
Sara Mikaela ringt. Så hon ringdes upp, och jag fick frågan om jag inte ville komma över till söder där hon befann sig i en stekig vindsvåning. Sagt och gjort, hade tur och hittade en Taxi utanför min port och sen över till Söder, nån timme senare var det dags för Taxijakt igen, den här gången för en tur i motsatt riktning. Sagt och gjort, och vid femtiden sådär så landade jag och Sara-Mikaela hemma hos mig och korkade upp en flaska bubbel som jag påpassligt hade i kylen! Att somna vid sju på morgonen första dan på nya året straffar sig.

Eftersom jag själv var snål med fotandet så rekommenderar jag dig att ta dig en titt på Tengins fotosajt och på Tex blogg

Nyårsdagen tillbringades i nåt som närmast kan likan Koma, hem till Tengin och städa lite sen för att käka lite. Eftersom Tex glatt ljugit och sagt att Kista centrum var öppet jämt så gled vi ut till ett stängt Kista centrum (det var food courten som lockade) innan vi landade på Max i Solna. Tex och Tengin, ungdomarna som jag kallar dom, hade tagit nyårslöftena på allvar och bestämde sig för en rask promenad in till stan därifrån! Duktiga killar!

Kommentarer
Postat av: S-M

Ja var ju på väg till er (igen) men inte f-n var ni kvar! Antar att ingen ville ta på sig skulden för bokhyllan.... Tur att nån kunde komma dit jag var iaf- visst hade Oscar&Linda nice lägenhet!? Skulle gärna flytta in där anytime..
See u soon Pastorn/S-M

2007-01-03 @ 18:27:04
Postat av: Revend

Lyan var schysst ja! varför sa du inte att du ville ha den! Då hade vi kunnat lura ut dom på altanen och puttat ut dom! Så voila! Hade vi kunnat bott där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback