Svettiga svetsarbrillor!

63816-96
Efter att ha varit på två intervjuver på två dagar kändes det inte mer än rätt att anamma sliders förslag om en tur ut till förorten för en, som vi säger i branschen, "Kakelshoppingtur med efterhängande öl".

Således ut mot Länna där slider snabbt konstaterade att 5000 kvadrat kakel inte var nog för han, så iväg till bauhaus istället. Efter att Slider inhandlat ungefär allt som en normal kakelsättare kan tänkas behöva lämnades allt utom ett handfat tillbaks. Vad gör man inte för konsten. Eller för kameran, jag blev grymt sugen på ett par riktigt coola svetsarbrillor!

Därefter in till stan, lämna av Sliders nyinköpta handfat i vasastan och sen till Kungsholmen  och grabBARnas för att ta en öl och få oss lite skaffning i magen.

Två intervjuver ja, igår var jag på naturhistoriska riksmuseet (nä, inte för tjänsten som sjölejon) som vill att jag fixar till deras intranät, och idag på Bohmans nätverk som verkar sugna på att rekrytera mig till ett försäkringsbolag som nåt så sexigt som kundansvarig webb eller nåt sånt. Även där skulle jag få  vara med att bygga upp ett intranät. sånt som jag tycker är skoj ju!

Nu är det sängdasg, imorgon måste har jag några jobbansökningar att skicka iväg innan jag träffar karriärcoachen på eftermiddan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback