kungsholmsfirrar på valentin

Alla farhågor om en händelselös allahjärtanskväll kom på skam igår då jag vid halvtio mötte upp Mia och Cissi på AGs för en á två öl. Jag börjar gilla AGs mer och mer, igår var det en skum instillation som innebar både levande musik (nåja, killar med samplers) och rörliga stora bilder uppblåsta på väggarna. Att ölen smakade bra gjorde inte saken sämre. Efter några öl så drog vi vidare ner mot scheelegatan, och efter att ha konstaterat att både lemon bar och lokal var hyffsat obefolkade valde vi lokal för vår nästa öl. Vart var det glada partyfolket? Alla kan väl inte vara på dejt? Så jakten fortsatte ner mot stureplan, efter att ha tatt oss en titt in på soap, riche och obaren så landade vi till slut inne på East för våra sista öl.

Hemgång nån gång runt ett, och eftersom vi alla tre bor på kungsholmen (och är fiskar, vad det nu betyder) så delade vi bulle hem mot ön.


Fick ni förresten några blommor igår? Eller gav ni några?



 


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag både gav och fick blommor. Fast favoriten var en fin teckning med hjärtan som Noel gjort på dagis... Hur gick det med ISA?

2007-02-15 @ 14:21:24
Postat av: Albert Svensson

Gav blommor, fick choklad. Bra.

Postat av: El pastore

Ojojoj! Måste fan skaffa fru och barn verkar det som! Själv gav jag en utskrift på en blomsterbukett till min granne som hävdade att hon aldrig fått blommor på alla hjärtans dag...

2007-02-15 @ 16:18:53
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: El pastore

och just det Magnus, nope, nåt jobb på ISA fick jag inte, var kvar i racet tills vi var två kvar. Som tydligen var lika bra, så de körde sten sax påse om vem som skulle få jobbet. Jag har aldrig haft tur i spel.

2007-02-15 @ 16:19:48
URL: http://revgille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback