Det blev helg igen!

Jag tror vi alla är överens om att det finns helger, och så finns det helger. När jag nu såhär på måndag förmiddag ska försöka summera ihop den gångna helgen så måste jag bara konstatera en sak. Det har verkligen varit helg!

Helgen började med en tur hem till TP för att försöka göra klart det sista på vårt
Ztarme.com projekt. Just nu ligger en prewievsida ute, vi hoppas att en betaversion av sajten ska kunna ligga ute under tisdagen. Vid tiotiden mötte jag sen upp Josefin uppåt Götgatan. Det blev Tiffanys tills dom stängde, då gled vi vidare till Eken bar. Känner ni till Eken bar? Helskumt ställe. Egentligen är det Hilton Slussens hotellbar typ. Men kvällstid blir det ett eldorado av allt möjligt folk. Klart kul! Och grymt skön utsikt över gamla stan om man sätter sig i fönstret! Rekommenderas om man vill festa vidare på söder efter ett!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback