bara på söder...

63816-92
Tog en långpromenad i förmiddags och råkade kasta ett pastorsöga in i en kemtvätt i SoFo. Ungkarlstvätt? vad sjutton är det? Jag är ungkarl? kan jag bli tvättad där? och är det isåfall som en biltvätt? Att jag bara kan rulla igenom och bli avfettad, nersprutad, sönderborstad och avspolad?

Eller är det så att ungkarlar kan lämna in sin tvätt? Får inte singeltjejer lämna in sin tvätt? Är det så att killar inte kan tvätta men tjejer kan? Hallå där, jag kan faktiskt tvätta! Har bott själv sen 94 och aldrig åkt hem till mamma för att tvätta! Lovar! 

Och hur är det med familjer? de får inte heller tvätta där? Undrar om inte Elit tvätten är ett fall för Jämo så som de diskriminerar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback