Aj fan, snart är det dags igen!

Vaknade upp i morse och insåg att det är alla hjärtans dag på onsdag... Måste den egentligen uppmärksammas om man är singel? På senare tid har jag blivit sämre och sämre på att sno åt mig mobilnummer (eftersom jag oftast ändå inte ringde upp) vilket medfört att man dejtar mindre. Och även om man träffar en hel del trevliga damer med giftas(?)potential så blir det liksom inte av. Två frågeställningar infinner sig således i mitt huvud:

Måste man dejta på alla hjärtans dag?
och isåfall
Vem fan ska jag dejta!!!?


Kommentarer
Postat av: Mats

Jag har inget särskilt för mig :)

2007-02-13 @ 21:11:43
Postat av: Revend

Och Mie då? hänger hon på?

Postat av: Mats

Hon har lite att stå i, så du får mig alldeles för dig själv...

2007-02-14 @ 07:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback