Färdiglackat!?

Känns som om julklappsbestyren börjar bli avklarade, i år var det enkelt, de blir Vattenfalls VDs bok för hela slanten. Att jag dessutom kan få tag i den väldigt prisvärt i förrådet en bit bort i förrådet gör ju inte saken sämre. Den finns dessutom på 6 olika språk. Den är värsta blockbustern (?) här på Vattenfall så den ska nog bli populär!

image143
Skämt åsido, julklappsbestyren är visserligen till stor del avklarade, åtminstone dom som ska ha klappar på julafton, dvs föräldrar och en av syrrorna med familj. Resten får några dar senare så dom bestyren tar jag då.

I morgon bitti levereras föräldrarna medelst taxi till min port, sen packar jag in dom i spritbrännaren och drar upp till fjällen. Ska bli grymt skönt att få åka skidor, slappa, basta, jula, bara vara och vila upp sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback