Mera Hot shots!

Vilken helg... jobb med båten i fredags blev istället 4 öl på flyt innan vi via middag hamnade på Medusa och därefter ganska så omgående på Golden hits. Sent omsider efter hamburgerstopp landade jag hemma i sängen, trött och full som få. Lördagen borde ägnats åt drömmar men istället hamnade jag med Pernilla och Jessica på Scandinavian Masters VIP avdelning och drack skumpa och käkade lunch på Fredrik Nilsmarks bekostnad. Vårt golfkunnande var i det närmaste noll men champagnen var ju god. Därefter direkt på kräftskiva hos Vickan ute på Lidingö. Grym fest, eftersom jag (tror att jag) hade värdinnan till bordet hölljag full på skumpa och snaps ett tacktal som jag inte alls kommer ihåg. Vid två var det taxifärd in mot stan, men istället för att stanna hemma på kungsholmen mötte TP och undertecknad upp TPs systrar. Eftersom jag ansåg mig för full för att dricka öl så drack jag shots. Vill du få en bartender att skratta beställ Hot shots! Finns dock någon form av gräns, efter två rundor sa bartendern att "Nu var det nog" och vi fick gå över till att dricka fishermans friendsshot istället.

Att jag överhuvudtaget vaknade i söndags är för mig en gåta. Men seg var jag.

Tisdag idag och det känns som jag först nu börjar kunna titta rakt fram, vilket firades med en cykeltur till jobbet i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback