Ännu en skön varm dag!

Grymt härliga sensommarkvällar det har blivit! Peppar peppar, men jag räknar med att det blir lika skönt ikväll som igårkväll.

Tänkte passa på och fylla på med lite info om vad som hänt på sistone i fordonsparken... båten, som köptes i höstas har fortfarnde inte hamnat i sjön, nu startar däremot motorn, vilket ju är bra, och båtplats finns, precis utanför huset hemma på kungsholmen, vilket är ännu bättre. Jag har köpt ny bil, blivit milömedveten och nybilsägare, mot slutet av september kvitterar jag ut en ny ford focus flexifuel i färgen "Tango". Ska bli grymt, farthålallare har den också vilket inte kan vara helt fel då jag stundtals har en något tung gasfot.
image121

Andra skojsiga saker som har hänt.... Mitt gamla telefonnummer från den gamla myndigheten har vandrat vidare och hamnat hos en nyanställd. I lördags natt fick hon både SMS och samtal som var till mig. Lite skoj kan man tycka, och hon gjorde helt rätt som inte gav ut mitt nya nummer, eller efternamn med för den delen.

Någon som vill köpa en lagom begagnad riskokare modell korean förresten? Den har gjort bra tjänst och rullat finfint de två åren jag haft den!


Kommentarer
Postat av: Skrymta

Grattis då till den nyfunna miljömedvetenheten.
Har du inte bara nytt telefonnummer? Nytt efternamn också? Var det ett krav vid den nya anställningen?

Postat av: revend

Haha nä.. tror inte hon hade mitt efternamn.. annars hade hon ju kollat upp mig på eniro typ kan man tycka!
ännu en anledning till att hon inte skulle ha mitt nummer!
och tack förresten! Miljö rules!

2007-08-23 @ 23:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback