Man måste ju ha nåt för att kunna leva!

jamensådär ja! Ett års ledighet räckte tydligen. Den 2 maj så börjar jag som webbmaster/webbredaktör på Vattenfall! Visserligen har jag bara uppdrag till årsskiftet, men trivs jag med jobbet, och dom med mig, så ska det nog kunna bli förlängning!

Grymt skönt är det, har varit på så många intervjuver där jag har snubblat på målsnöret. Det hjälper ju liksom inte att höra att man gjort bra ifrån sig om de ändå ger jobbet till någon annan!? Lite som min företagsekonomilärare i gymnasiet som totalt dödade min geist för det ekonomiska genom att först säga att jag är värd en femma och sen ge mig en trea...

Nåväl, nu har man jobb snart igen då verkar det som, och på måndag ska jag skriva kontrakt! Härligt!

Kommentarer
Postat av: Albert Svensson

Hoppla och grattis. Hur kommer det här påverka bloggandet, Ztarmeandet och festandet?

2007-04-20 @ 22:10:35
Postat av: Mats

Grattis!!!!!!

2007-04-21 @ 14:57:00
Postat av: Anneli

Ett Stort Grattis!!!! Det måste vi ju fira av med en öl eller fler!!!!;) Farväl till de vardagliga sovmornarna/sena nätterna!

2007-04-24 @ 09:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback