Sköna dagar

Fick frågan idag vad jag gör hela dagarna. Bra fråga. Vaknar, äter frukost, käkar lunch med nån kompis (idag Cathy och Martina) tar en promenad (idag fika framför karlbergs slott i solskenet) och funderar på livet och jobb man jag kan söka. Så går dagarna i pastorns liv i sakta mak. Igår träffade jag även min karriärcoach. Och så på kvällen drog jag över till Slider och hängde lite med han och Rickard. Sysselsättningsproblem är det sista jag har.

Att det är sista veckan i september märks inte idag. Vilket gonarväder! Satt ett tag på Vindsaltanen vi har i vårt hus och filade lite på en jobbansökan. Varmt som sjutton alltså. Grymt skönt.

Snackade med TP också om att försöka hugga några av Ryanairbiljetterna som släpps inatt och dra iväg en helg eller så i höst. Vem vet, vi kanske besöker Dusseldorf, eller varför inte Gdansk. Tänkte spana lite på vart det kan vara bra (och prisvärt) party.

Nästa fredag drar det iväg på
Swedenrock kryssning. Undrar vad jag har gett mig in på! Jag och så en grymt många skumma lirare i mängder med skinnkläder gissar jag att det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback