och när man talar om flitig..

jag och Slider drog en repa och storhandla igår.. Grymt soft, förstår inte hur jag klarade mig innan jag hade min riskokare! När jag parkerat bilen så mötte jag två av mina grannar utanför huset, de kom med Taxi från daglivs fullsmäckade med påsar. Sånt slipper man med riskokare! härligt!

På lördag ska jag träffa Thomas och Thomas. Sjukt nog är de far och son, den äldre Thomas fick hjälp av mina föräldrar att komma till Sverige när dom var i Tjeckoslovakien 1967 (han var inte direkt sugen på att stanna kvar där när ryssarna rullade in). Det finns ett rykte som säger att jag är döpt efter han, den yngre Thomas sägs vara döpt efter mig (rörigt värre). Thomas x2 bor numera i Montreal i Kanada. Jag var där och hälsade på dom för närmare 10 år sen. Ska bli kul att höra vad som hänt sen dess!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback