Man småreser på hösten...

Hösten är på något vis de små resornas tid. Det känns så i höst åtminstone. Se bara det här:

Nu på fredag drar jag och TP till Gävle och stannar en natt för att se vad den staden har att erbjuda i partyväg...
Nästa fredag är vi ett gäng som drar på en 23 timmars rockkryssning
Fredagen därefter åker jag på nästa kryssning, den här gången tillsammans med 32 glada överförfriskade kompisar på Cinderella.
Inatt så bokade jag en resa till Dusseldorf första helgen i november. Dusseldorf säger du. Vad finns det där? Mitt svar, ingen aning. Let´s find out. Att sen ett av Sveriges bästa band, bob hund, har en grymt bra låt som heter dusseldorf gör ju inte saken sämre.

Men inte nog med det, redan i morgon ska jag hoppa in i riskokaren och dra iväg till Skinnskatteberg för inköp av nya lagg. Skidor? I skinnskatteberg tänker vän av ordning. Javisst säger jag. Tydligen kränger de iväg förra säsongens osålda plankor till riktigt bra priser från i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback