Kod 1000!

Vad sjutton är Kod 1000? Var på IKEA igår, när jag efter att ha handlat traditionsenligt stod och åt min korv så ropades det ut Kod 1000 ur högtalarna. Och inte bara en gång, utan minst 10 gånger. Trots att högtalarrösten hade tonläget "upplopp vid småförvaring" så satt kassapersonalen lugnt kvar på sina platser. Någn som jobbat på IKEA och vet vad ett Kod 1000 är? Upplys oss då nu eller föralltid var tyst!

IKEA ja, är säkert där en gång i veckan nu. inte alltid bra att vara ledig! Men det är inte alltid jag handlar, igår blev det dock shopping, Två vägghyllor ur serien Bestå som numera ståtar på min vägg. Ser grymt bra ut, nu ska jag bara bli av med min gamla burk så kommer lägenheten kännas grymt mycket luftigare sen.

Det kom förbi en snubbe från Electrolux i morse för att kolla på mitt kylskåp. När ett electroluxkylskåp går sönder så slutar det inte att kyla, utan det kyler av bara helvete. Jag har haft +1 i kylen i några veckor nu. Men men, han var ju här idag så nu ska det funka. Två saker var bra med att han kom förbi dock. Jag fick städa ur kylskåpet lite (fanns en del gamla prylar där) och jag kom upp tidigit i morse. Man ska vara glad för det lilla.

Ikväll är det fest, är ju fredag.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

kod 1000 är typ att man ska ha utkik efter brand typ

2007-10-30 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback