i huvet på toyota #65

Vad sjutton tänker Toyota på? Dom gillar Roger, som var sämst på 60 meter i skolan... Och det är Toyotas 65e tanke! Har toyota 64 andra tankar om andra personer? Eller ännu fler? och när kommer vi höra om dom tankarna?

jag blev nyfiken, vad menar Toyota med att Roger kör som en biljtuv så jag surfade in på Toyotas hemsida för att se om Toyota tänkt fler tankar. Det hade inte Toyota, Toyota har inte ens tänkt på Roger om man ska tro Toyotas hemsida. Den filmen finns inte att hitta där! Kolla själv!
http://www.toyota.se/experience/multimedia/reklamfilmer.asp MIn slutsats är att det nån med för mycket pengar över som kör en rövare och gör små reklamfilmer för Toyota.. Roger kanske? Eller Rogers fru? Som lär va bra trött på att Roger har så bråttom jämt. Fast förmodligen är det väl Roger, för Toyota gillar ju Roger. Roger har också en hemsida, http://www.roger.se/.

Kommentarer
Postat av: Jakob

Jga vill tacka Roger! Har nu www.roger.se som startsida! Han har hjälp mig lika mycket som Table Mate! Mitt liv är mycket enklare nu!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback