flitig förmiddag

Kom upp rätt sent idag, vilket inte har hindrat mig från att sätta en himla sprutt här hemma! Har satt upp lite hyllor i köket, fixat upp microvågsugnen högre på väggen,planterat om lite blommor (har jag blommor, trodde inte jag heller, det är nog snarare kryddor) fixat upp en hängare i hallen och slängt glidit ut till källsorteringsstation på igeldammsgatan och källsorterat lite. Riktigt flitig således!

Men det kan behövas, köpte en ny mobil igår, slutar ju snart på jobbet så nu får man lära sig ett nytt nummer. Fast än så länge använder jag den gamla, åtminstone några dar till. Är grymt sugen dock på att fläska på med min nya
K800i,. Intressant att se hur länge jag kan hålla mig!

Tror jag ska glida iväg till Sickla och kolla lite idag. Bara för att!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback