En månskenspromenad över västerbron

Min upphetsning över mitt nyförvärv till pisten fick mig helt att glömma bort något som förhoppngsvis är lite mysigare.

Var på dejt igår, tog en fika (läs middag, inget alkohol) och tog en promenad med Marta som jag träffade på kräftskivan i lördags. Det blev en promenad efter middagen från vasastan, till kungsholmen, hem till mig för att beundra scenen. Hos mig kysstes vi lite innan vi gick över västerbron för att se hur Marta hade det på söder. Västerbron är grymt romantiskt när det är 18 grader och stockholm är sådär fint upplyst. Självklart kysstes vi på toppen. Mycket mysigt. Efter lite puss och gos hos Marta så fortsatte vår promenad utefter söder mälarstrand innan vi återvände mot hornstull och jag gentlemannamässigt lämnade av damen utanför hennes port.  Gick över västerbron tillbaks till kungsholmen och konstaterade att det 22.30 inatt var 16 grader varmt ute. Det är fortfarande SOMMAR!

Nu håller vi tummarna för att det blir en fortsättning på dejten också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback