D-A IKEA!

Gled ut till IKEA i Kungens kurva för att köpa en vägghylla som enligt deras hemsida hade kommit in idag. Hade den det? nope. Kommer vecka 39 säger dom nu. För två veckor sen var det vecka 37 som gällde. Undrar om den där hyllan nånsin kommer dyka upp? Nackdelen med IKEA är att det är grymt svårt att glida omkring i möbeltemplet utan att handla på sig åtminstone nånting. rnt fyrahundringen gick det för mig idag. 

Eftersom jag befann mig i faggorna så fortsatte min förortscentrumoddyse. Jag tog en tur genom Skärholmens centrum, mitt barndoms shoppingmecka var sig mer eller mindre likt. Dock med den skillnaden att gamla sunkpizzerian Ole dole doff numera är en Dressmannbutik. Bittert värre. 


 

Kommentarer
Postat av: Jakob

Men du var ju ute och svängde vid IKEA Barkaby idag också! Det hör väl till god ton att man tutar tillbaka, eller??? :)

2006-09-15 @ 15:44:58
Postat av: el pastore

Stämningen i trafiken skulle väl bli väldigt otrevlig om alla tutade tillbaks till alla som använder signalhornet felaktigt va?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback