Sonntags hat die Tequila Bar im Papagayo geöffnet.

Om 6 veckor är jag arbetslös. Sådärja, nu har jag skrivit det. Läge för mig således att sparka igång mitt jobbsökande lite mer seriöst! Har räknat ut att jag kan klara mig några månader med de besparingar jag har. Men helst vill man ju inte leva på dom pengarna.

Har haft en rätt skön dag idag i regnet annars. Upp tidigt, ner på fiket och köpa en kopp kaffe efter frukost. Vandra ner till stureplan för att träffa min karriärcoach. Därefter gå och träna innan jag träffade  Cathy och Martina för lunch. Sen hem i regnet igen, regn kan var rätt så mysiga. Parkera om bilen, därefter snacka lite med M om att eventuellt dra till Barcelona i november. Inne på resor så blev det lite chattande med TP också. Vi drar till Dusseldorf om två veckor och hotell var inte bokat än. Eftersom dragit på sig Borelia (Vart sjutton hittar han en fästing i oktober) och kände sig seg så löste vi hotellbokningen chattandes över MSN. Hotell Mondial blir det. Efter att googlat lite på Dusseldorf nattliv enades vi om att vi gjort rätt val! Vi kommer garanterat ha kul där! Eller som det stod på ett ställe "Sonntags hat die Tequila Bar im Papagayo geöffnet." Till och med jag med mina minimala tyskakunskaper inser att Papagayo bar har sin tequilabar öppen på söndagar. Så nu vet ni vart ni hittar mig!

Ikväll lär det bli en soft kväll, blir väl att pula lite med några ansökningar... Ingen som behöver en Informatör/webbredaktör/projektledare förresten?


Kommentarer
Postat av: Linda

Fan vad alla får borelia nuförtiden!!!!!

2006-10-20 @ 11:17:45
Postat av: revend

för att borelia är det senaste senaste! Ungefär som Lakritsshot!

Postat av: Vetgirig

Papa Gayo är för övrigt en av världens mest luxusösa barer i S:t Tropez. Det var på denna bar Bob Sinclair spelade sin mytomspunna spelning sommaren 2004. I barens "bakficka" kostar ölen 11 Euro. En cola går bara på 8..

2006-10-22 @ 05:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback