Revend gympar?

Var iväg och tränade igår, medelgympa på Friskis och svettis... Jora, sån är jag, man vet sin plats på jorden. Könsfördelningen på gympapass är hur skev som helst. Av 100 pers så var det typ 15 killar. Nästan så man önskade att nån skulle stanna upp) och säga.... BAREN ÄR ÖPPEN! Jag vet åtminstone en Revend som gärna tatt sig några öl med tjejerna! ;-

Konstigt med gympapass dock, att det inter sker fler skador. Min koordination är usel. Och när hela gänget hoppar åt höger så är vi flera som hoppar åt vänster. Livsfarligt ju!

Ska iväg och träffa min karriärcoach nu, och sen gå på bio med M. En förhandsvisning som Hotel J bjuder på,
Scoop med Woody Allen, den verkar rätt skum. Så det ska nog gå bra!

Men först får jag nog sladda ner på hörnet och köpa en latte av tjejerna på fiket!


Kommentarer
Postat av: Henning..

You've changed..;)

2006-10-10 @ 14:50:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback