När pastorn är borta...

så slår polarna klackarna i taket!

Nu i helgen så drar jag och TP till dusseldorf, något som varit bestämt sen länge. Vad är det då som får varenda kotte i bekantskapskretsen att bestämma sig för fest just då? Och alla har mage att säga, åå nej, kan du inte komma, vad synd!

Okej, alla har inte fest, men det är tjockt om dom för tillfället, fredagkväll, haloweenfest på Hardrock, där cathy jobbar, som krockar med min Grannes inflyttningsfest, och på lördag, haloweenfest hos Tengins som krockar med, ja vad fan krockar det med? Min och TPs utgång i dusseldorf. Oopps, har jag bara tre kompisar (Plus TP då), där ser man!

Hela hösten har varit lugn på festfronten (okej, åtminstone oktober, och så nu bygger dom på med tre roliga events samma helg! sånt är inte okej! Är vi människor såna flockdjur att vi måste ha maskerad bara för att några kids i USA springer runt och skriker trick or treat i villaområdena?

Förövrigt så är det just ikväll det är haloween.. så jag ska ut till Hässelby södra villastad nu och trick och treata lite sen göra det absolut roligaste man kan göra som bilägare. Sätta på vinterdäcken.

och apropå Treat, sa jag att jag såg dom på rockkryssningen för en månad sen? Och vad mer är... en söt tjej fångade upp gitarristens plektrum och gav det till mig!

Kommentarer
Postat av: Linda

Måste du just välja allhelgonahelgen att åka bort på då? Lite planering tack!!! Det är ju alltid partys den helgen!! =(

Postat av: revend

åå så man kan skylla det på att jag har grymt traditionella kompisar som bara kan ha fest på "givna" festdagar? haha

2006-10-31 @ 22:17:41
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: Redaren

Är det inte på alla helgona som skickar en tanke till de som inte är bland oss längre, tänder ett ljus och sätter ut på deras gravar?

2006-10-31 @ 23:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback