Långhårig!

63816-39
Jag måste klippa mig. Det är en tanke som cirkulerat i mitt huvud ett tag. Här till höger ser ni hur sjukt långhårig jag börjar bli. Enligt mig. M däremot (som jag spenderat de två senaste nätterna med) tycker hårlängden är kanon. Likaså min kompis Lisa som jag fikade med igår eftermiddag. Har inte klippt mig sen i Juli så det borde vara dags nu.

Fick ett tips från Tex om utförsäljning på lyxoutlet.se idag utåt gärdet till. Så det får nog bli en sväng dit idag, förmodligen bussen dit och så promenad genom stan hem. Kan bli lite lagom för mig. Inser att jag har skrämmande behov av ett par nya jeans. Eller åtminstone är sugen på att låta ett par nya jeans få bekanta sig med min garderob. Tex förresten, han verkar partysugen ikväll. Han har självklart tagit ledigt från jobbet i morgon eftersom vi ska på kryssning då! (Båten går 18, så jag förstår att man vill vara hemma och ladda hela dan!) Så vi får se om det blir en sväng på stan med mitt långa hår ikväll.

Annars har förmiddagen (Sen jag kom hem från M) innehållit en del jobbsökande, har skickat in till en rekryteringsfirma som verkar passa mig och dragit iväg en ansökan som Webbredaktör som jag påbörjade igår. Dessutom ringt och snackat med ett jobb som jag sökte för någon månad sen. Den tjänsten höll på att tillsättas. Nåväl, jag kanske inte vill jobba på PTS ändå då!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback