Kan visst inte göra nåt rätt

Skulle ju ta bussen ut på gärdet idag och shoppa lite. Men eftersom jag var kaffesugen så gled jag in på fiket nere på gatan och köpte en latte to go. Då gled förståss bussen förbi, varpå jag gick bort till gärdet från Kungsholmen. En redig promenad. På vägen hann jag med att köpa en skjorta och ett par Jeans, samt en fet Crumplerbag till min nya Laptop. Har letat lite efter en bra väska att ha till datorn och har velat ha en ganska stor som man kan få i lite packning i om man är ute och reser. Den här blev perfekt. Funkar som träningsväska också! Något dyrare än den 800 kronors Haglöfs jag spanat in tidigare, och defintivt dyrare än väskorna på Siba. Men vad sjutton, livstidsgaranti, det kan väl vara värt 1500 spänn?

Till slut kom jag och min nya accesoar ut till Gärdet och shoppade ett par Jeans, en skjorta och ett par kalsonger (det sistnämnda för att inte verka som jag maniskt köper skjorta och jeans när jag går in nånstans). Eftersom allt gick ner i min fina bag så blev det apostlahästarna hem igen. Utanför NK träffade jag en gammal lumparkompis Sy, numera pappaledig polis. Kul, senast jag träffade han var jag full som en alika och han i uniform och i tjänst. Lite annorlunda den här gången.

Det var en nöjd shoppare som kom hem till kungsholmen igen för någon timme sen. Nöjd och rejält trött i fötterna! Ikväll blir det nog en lugn kväll. I morgon är det kryssning igen!

Kommentarer
Postat av: fredhäll

hmm sara-mikaela jobbar ju på crumplerväskaffären... ja du vet min sara som har varit m ute ngn gång... Har du kvar min dubbeldildo? KRAM

2006-10-13 @ 11:32:38
Postat av: el pastore

När jag var där var det nog bara en kille där. och nån som verkade Prao.. och självklart har jag kvar din dubbeldildo.. väntar på att du ska komma och hämta den nån dag! :-D

2006-10-17 @ 12:37:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback