ibland är det skönt att det är måndag..

Efter en rätt hård helg så har måndagen tillbringats hemma i lyan. Sökt lite jobb, ringt lite samtal och kollat på en repris från matchen i lördags. Den där Allbäck kan verkligen göra mål!

Som sagt. båten landade vid 19 tiden i lördags, då hade redan jag och TP hunnit få i oss en försvarlig mängd alkohol, bland annat på tok för många lakrtisshot. Direkt in i en taxi hem till TP på söder för lite käk och dryck. Dum som jag var så lämnade jag min väska där innan vi gick ut sen. Dum för att mina hemnycklar låg kvar i väskan. Så efter att ha besökt några sunkställen på söder och sen en finlandsbåt på blue moon bar och kommit hem så insåg jag att jag inte riktigt kom hem. Så ringa bulle, och så taxi kungsholmen-söder-kungsholmen.. djävla tur att TP inte bor i Tyresö!

Efter att ha vaknat till liv igår så blev det att åka ut till Länna och käka middag med familjen. Det är sjukt mycket människor bara för en liten familjemiddag. Mina två systrar som var med satt och snackade om stora bord man kan köpa om man har stort hemma. Vilket dom har såklart. Jag lär nog bo kvar i min etta ett tag till.. Verkar dyrt med matbord för 12 personer!

I morgon ska jag träffa M igen. ser fram emot det! Nu ska jag försöka glida iväg och träna lite..


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag kom inte på något att skriva så jag ritar en gubbe:
[|:-{'>

Postat av: el pastore

haha! men en gubbe är inte det sämsta!

2006-10-09 @ 22:49:05
URL: http://revgille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback