Från fik till fik

Det har varit helg ja! Höll helt på att glömma det, hade en skön kväll i lördags. Först några drinkar hemma hos Tengin tillsammans med Sabina innan vi drog ner till Fiket. Vad är grejen med fiket? Vi var där en hel del för 7-8 år sen och tyckte att stället mot slutet började tappa. Eller började och började, stället är fullt med skumma människor och lantisar! Nu på sistone har jag bara hört gott om fiket, var otroligt länge sen jag var där en helg. Men jag tycker nog att stället fortfarande är rätt så fullt av skummisar och lantisar. Visst en del "Vackra" människor fanns det, men de flesta var att betrakta som.. ja vad ska man säga, förortsmänniskor? Usch, nä så får man inte säga! Efter några timmar på fiket drog vi vidare till soap där jakob slöt upp med lite damer innan vi avslutade kvällen på köket. Köket är ett ställe som framkallar ångest hos mig. så jag gled in och gled ut skulle man kunna säga. Magen sa sitt så det blev en tur förbi Mackedonken innan sängen hägrade.

I söndags fikade jag i gamla stan med M. Någon som hajjar varför turistfällor som Kaffekoppen på stortorget inte tar kort? Det är ju helt knäppt ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback