Får man klä sig hur som helst eller?

63816-44
Några veckor innan Halloween och spökgubbarna är redan här! Dom här två liken sågs på Willys kungens kurva tidigare idag. Men det börjar inte där.

Det börjar med att jag sitter hemma i soffan och softar när Slider ringer. Vill jag hoppa in i riskokaren och köra ut till Kungens Kurva med Slider för att köpa en TV. Nema problemas, måste duscha bara svarade jag och så gjordes det upp om tid och plats för "pick up" av Slider. Efter att halft skrämt ihjäl Slider när jag sakta vevar ner rutan och väser "Hey killen ska du med" så hamnade vi på tyskarnas bidrag till den svenska kapitalvarumarknaden - Mediamarkt.

Servicen på Mediamarkt är väl sisådär, och medan Slider får vänta i cirka 25 minuter på att få höra att hans utspanade TV var slut på lagret fick vi tid att granska våra medkonsumenter. Folk klär sig rätt lustigt ute i förorten. En tjej hade på sig ett nät, en bh, och en öppen jacka. Lämpligt plagg för att köpa TV i? Avslöjande var det åtminstone!

När vi skulle hämta ut bilen insåg vi att jag stod farligt nära en pelare, så istället för att försöka backa ur tänkte vi att en liten shoppingtur på Willys så att ägaren till bilen framför skulle hinna komma tillbaks och köra undan sin bil. Det var där, på Willys som vi träffade på dom här två liken. Som sagt, man klär sig lite hur som helst därute i förorten.

Väl tillbaks till bilen så hade såklart inte bilen framför flyttat på sig. Slider och underteckand (i det här sammanhanget kallad Iceman) bestämde sig då för att försöka ändå. Efter lite knycklande lyckades jag få ut bilen utan en (ny) skråma till Sliders vilda applåderande! Sånt värmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback