att tvätta är att leva, men det är sjukt tråkigt

Fredagen började sjukt bra med att jag blev uppringd och inbokad på en intervju på onsdag för ett jobb jag inte sökt. Sånt gör att man blir på bra humör. Att det dessutom fanns en tid i tvättstugan gjorde ju inte saken sämre. Nu sitter jag i soffan, softar med datorn i knät och funderar på om jag ska fixa en sen lunch. Tyvärr så sabbade tvättstugan min möjilghet att gå och träna vid tretiden. Har dock fler chanser senare idag. Eller kanske i helgen. Ikväll lär det bli Lemonbar med Lisa, dessförinnan ska vi ägna oss åt att hälla i oss av hennes exmans sprit. Sånt är kul! Lite av syftet med kvällen är att fira att Lisas skillsmässa äntligen vunnit laga kraft!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback