Reflektioner!

Man har ändå ett gäng sköna, bilfixerade polare. TP och jag köper en båt för en billig penning och får en bil på köpet. Direkt är Magnus och Jonathan på bilen! haha det är ju båten som är det primära inköpsobjektet. Fast å andra sidan så vet jag att varken Magnus eller Jonathan har en liten fyrhjulsdriven leksak till nästa sommar! Sist jag hörde nåt hade dom ingen båt heller! Att bilen är risig och ser ut som något från åttiotalet gör liksom ingenting. Den har redan gjort det viktigaste, nämligen bogserat båten till sin vinterhamn.

Underbara fredhäll däremot vill direkt bygga koja på båten! Självklart finns det möjlighet för dig att bygga en liten koja! Vill du att vi ska förbereda ett krypin redan i vinter när vi går igenom den? Det finns ett litet utrymme under durken där du säkert kan få plats!

Var en runt en sväng igår och kollad i båttillbehörsbutiker, nu sjutton ska det bli slipa, lacka och mecka av i vinter!


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker allt var hett!!!!!

Postat av: Linda

Halllåååå allt är HETT tycker jag, de andra är bara avundsjuka! Vem fan vill inte ha kapitalistsaker!!?? =(

2006-11-21 @ 18:51:36
URL: http://lindapinda.blogg.se
Postat av: Jonathan

Haha.. men Pastore.. Du vet ju att jag egentligen bara är avundsjuk. Jag vill ju också ha min grymma vita jeep att cruisa runt med.

2006-11-21 @ 19:16:30
Postat av: fredhäll

Allt jag vill ha är en koja på din båt! kan ju bygga en mha lakanet o dubbeldildon, typ spänna upp lakanet på dubbeldildon eller ngt vad vet jag....

2006-11-21 @ 19:36:17
Postat av: Revend

haha sist jag kollade på jeepen var den inte vit utan svart! Men det där med färger ÄR svårt! jag vet! Fredhäll! Vi fixar en koja åt dig med dubbeldildon och lakanen! det är lungan som kidsen säger!

Linda har alla rätt! Allt är hett!!!

2006-11-21 @ 21:09:59
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: Jonathan

*på väg in till S:t Eriks ögonsjukhus för att se om allt står rätt till bland alla stavar och tappar*

2006-11-22 @ 15:17:01
Postat av: Magnus

Nej Thomas, jag har ingen båt. Bättre upp, jag har en pappa som har båt. Helt gratis, och varvet skrapar färg;-) OK då, jag är väl avundsjuk då!

2006-11-23 @ 20:29:51
Postat av: Revend

Åå fan! jag som trodde man klippte navelsträngen när man fick egna barn!

2006-11-24 @ 11:28:26
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: Cato

jag vill oxå ha en koja på båten!!!!

2006-11-24 @ 21:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback