Hattparad!

63816-60
Förutom att Sabina saknas på bilden här bredvid så är det en komplett samling hattbärare som var hemma hos mig och festade igår. Förutom jag så dök även Maria, Sara, Miko och Tengin upp för alldeles för mycket kröka innan vi drog ner på stan (utan hattar).

Tengin dök upp först och förlorade två raka i luffarschack, vad är det med den killen? Han vill lira luffarschack, och jag slår honom, säkert som Amen i kyrkan (okej, han vinner i genomsnitt hälften så många som mig). Eftersom luffarschack är en alldeles utmärkt sport att blanda med sprit så blev vi rätt i gasen.

Som vanligt blev det galet då vi drog ner mot stan framåt småtimmarna och gjorde Soap bar osäkert.. Där mötte vi Tex polare Hanna, Carro och Annika med kompisar. Tex däremot var hemma och kurerade sig efter en alldeles för sen fredagsnatt.

När soap stängde hamnade jag på en efterfest med två kompisar (?) till Hanna och Carro nånstans på fleminggatan. Killen som bodde där bjöd på jugoslaviskt hembränt och alldeles för starka drinkar. Eftersom lyan såg ut som nåt en pensionär möblerat en i förort långt bort så gjorde jag mitt bästa för att supa lyan snygg. När det inte funkade så bestämde jag mig för att tyst och försiktigt smyga ut och hemåt. Skönt med efterfest på krypavstånd hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback