Båtkåt?

Jag och min polare TP går i båtköpartankar. Eller snarare bil och båtköpartankar. Vi var långt ute på mälaröarna i tisdags kväll och kollade in en 6.10 meter lång Saltö kabinbåt byggd i plyfa nån gång i början på 70 talet. Det fina i kråksången är att vi får med både en bil (Suzuki jeep) och en bromsad kärra! Det sjuka är priset, när vi kollade på båten så prutade säljaren ner 4000 på ett bräde, så vi får båt, bil, och vagn för 35 000! Galet bra pris. TP är övertygad om att killen har snott allt och att vi kommer få antingen polisen eller nån annan efter oss. Jag väljer dock att vara lite mer godtrogen. Killen vill bli av med prylarna ju! Vi gör han en tjänst! Han får pengar, och vi får två roliga leksaker till nästa sommar!

På lördag ska vi åka och hämta grejerna (och betala) förhoppningsvis kan vi ha grottat lite innan dess huruvida båten antingen har hamnat i säljarens händer på skum väg, eller kommer sjunka som en sten när vi sjösätter den! Rapport kommer!

I vilket fall som helst så kan jag lätt se mig byta ut kryssningar med cinderella med kryssningar med vår nya partybåt istället! För en partybåt kommer det att bli! Den saken är säker.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Röken 2!

2006-11-16 @ 12:20:23
Postat av: Revend

Det kommer inte bli nån djävla röken av den här båten! Röken är en kn**lbåt, det här är en partybåt!

Postat av: fredhäll

vad kul det låter är man medbjuden någongång? Kan dricka ganska bra o är oftast glad hehe Kram

2006-11-16 @ 20:22:48
Postat av: Revend

Såklart! lägger din Dubbeldildo i båten också! :-)

2006-11-16 @ 22:23:48
URL: http://revgille.blogg.se
Postat av: fredhäll

Tack så mkt o lakanet hoppas jag:)

2006-11-17 @ 12:13:12
Postat av: Revend

lakan och dubbeldildo.. vilka sköna grejer du lämnar hos mig!

2006-11-17 @ 19:16:20
URL: http://revgille.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback