Tjejer är väl konstiga...

För några veckor sedan blev ju upphookad på en lunch med en polare Till C.. Efter mat och lite promenad så fann vi oss kyssandes på Norr mälarstrand. Aldrig fel en fredag eftermiddag. Sen dess har vi inte setts beroende på lite olika orsaker. Eftersom hon inte dök upp på C´s 25 årsskiva i lördags så messade jag henne i måndags och frågade hur det var... Efter en kortare sms konversation får jag följande SMS klockan halvelva:

Haha! har precis stått i trappuppgången med min brorsa som sitter fast halvvägs ner från tredje våningen i hissen. Så djävla KUL!

Alltså, vad sjutton svarar man på det? Uppenbarligen har vi inte hundra procent samma humor! Eller? Vad är det för kul med att nån sitter fast i hissen? Summan av kardemumman blev att jag lät svaret bero.

Igår, Tisdag, så utspelar sig sen följande konversation via samma medium

hon - Vaken?
Jag - Dricker öl! Du?
Hon - Vad härligt det låter, själv ligger jag framför TVn vilket typ aldrig händer. SKÖNT!
Jag - Låter Soft, själv är jg på väg hem nu!
Hon  - Kollar på en debatt om jämställdhet, barn, kvinnor. Tjit, vilken ilska det finns lagrat i det ämnet. Det är som att trycka på en knapp.

Vad sjutton svarar man på det? I mitt fall inget. Jag vet att det finns grymt mycket ilska lagrat i ämnet, tyvärr är det oftast inte dom som borde ryta från som gör det..

I vilket fall som helst så svarade jag i morse, och då var jag lite trött på inte komma nån vart med henne.. hon har sagt hon ska ringa några gånger men inte gjort det.. så mitt svar blev
Men jämställdhet är ju ett sånt ämne. Kan du ses någon dag? När isåfall?

Och voila, så ska vi ses på fredag eftermiddag..

Annars då, onsdag idag.. ska kanske käka lunch med C som blev grymt nöjd för karaokemaskinen hon fick i lördags...



Kommentarer
Postat av: Tex

Tjejer är konstiga, varför det borde tas upp på SVT:s Debatt - Huruvida det är rätt att bara vissa killar ska få kontakt med storbystade blondiner på krogen!!!

Postat av: Tex

Ooops! Kan alla se kommentarna?

2006-05-31 @ 14:20:06
URL: http://tex.blogg.se
Postat av: Linda

Psykofarmaka.. whööooooo!!!

2006-05-31 @ 16:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback