sporttjejspotting!

jag är den första att erkänna att det var ett tag sen jag skrev nåt i bloggen. Tag och tag förresten, 5 dagar, är väl inte så farligt. Eller är det det?

Idag har jag sett två världsstjärnor på stan, lunchen tillbringades i samma lokal som Susanna (eller om det var Jenny) Kallur, efter jobbet mötte jag Anja Pärsson på Drottninggatan.. Kul! :-) Borde kanske bli autografjägare!?

Annars då? Mycket har hänt, fredag förmiddag tog jag en mastodontpromenad med lammet innan jag var på lunch ejt i med en kollega till Cathy, mycket mysigt, lunch på 51an, promenad och lite kyssar på Norr mälarstrand mitt på blanka eftermiddan! Fredag kväll tillbringades med Lammet, Olosf och Sabina. Säger bara så här, Kolla efter Goodiebagen! snart någonstans nära dig!

Lördag eftermiddag drog jag och storshoppade med Tex innan vi möttes upp i rålis för grillning på Olosf megamaxade grill tillsammans med fyra galanta damer. Jämna par således, fast vi lämnade grillen i parken när vi drog hem till Olosf så då blev det ojämt igen..

Sent omsider hamnade vi på snaps.. mycket trevligt.. Erika fick sen låna min soffa för att nanna lite innan jag i söndags körde tillbaks henne till ytterskärgårn (lidingö)

sån är jag..

Nuså.. nu är det lite uppdaterat..

Kommentarer
Postat av: Olosfsfsfsf

Framtida slogans:
1. "Are you good enough for the Goodie-bag?"
2. "If you bring the goodie, we bring you the goodie-bag"
3. "Looking for some goodie-goodie - we got a bag full of it"

Postat av: Magnus

Nu vill jag inte vara märkvärdig, men min svåger Oscar har druckit öl med Bode Miller och ätit frukost med Pillan...

2006-05-17 @ 13:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback