Slampiga solglasögon!

På köket
Alltså, kolla in dom här solglasögonen.. dom är så grymt slampiga! Folk kommer fram och snackar med solglasögonen! :-) Och vill prova, svaret på den frågan är alltid:
   -dom här är inget man provar, det är något man förtjänar. du kan inte köpa dom, du måste förtjäna dom...

En storbystad blondin med urringning till knäna kom fram och sa att man kunde köpa såna i australien, jag tittade oförstående på henne, man kan inte köpa, man måste förjäna. Och hur skulle de se ut om jag tittat på hennes bröst och sagt att jag såg att man kan köpa såna hos kirurgen?

Dom är underbara i vilket fall som helst, bilden är från köket i lördags. köket är inget favoritställe, personalen är otrevligt, stämningen är aggresiv och det tar en evighet att komma fram till baren. Men mina glasögon gillar att vara där, så ibland måste dom får sin vilja igenom.

För liksom jag förtjänar dom, så förtjänar dom att bli behandlade med respekt av sin bärare.

och det är jag som är bäraren

El pastore

Kommentarer
Postat av: Tex

Det här är orättvist! Förtjänade du verkligen att en storbystad blodning kom fram till dig på krogen???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback